HARVIA termo-hygrometer
Beskrivelse
HARVIA termo - hygrometer
Vandret HARVIA termo-hygrometer med afrundede ender. Det pålidelige mekaniske termo-hygrometer HARVIA giver dig mulighed for nemt at overvåge saunaens temperatur og fugtighed. HARVIA termo-hygrometer i stilfuld, klassisk stil vil passe perfekt ind i designet af hver sauna. Kvaliteten, pålideligheden og holdbarheden af deres produkter er vigtige for det finske firma HARVIA. Så HARVIA termo-hygrometer har 2 års garanti, så uventede fejl kan rapporteres i denne periode.
HARVIA termo-hygrometeret er lufttæt, sikkert og modstandsdygtigt over for høje temperaturer og fugt. Lavet af træ, så den er meget praktisk at bruge i en sauna. Anbefalinger er blevet fulgt i produktionen af dette termo - hygrometer, så rækkevidden af hygrometeraflæsningerne er 0 - 100%, og termometeret er 120 grader.
HARVIA har arbejdet inden for saunaprodukter i mange år, så det er pålideligt og garanterer høj produktkvalitet. HARVIA termo-hygrometer anses for at være et af de højeste kvalitetsprodukter sammenlignet med sine konkurrenter. Du vil aldrig gå galt, når du køber produkter fra dette firma.
Termo - hygrometer er et af de vigtigste saunaudstyr. Hygrometeret er designet til at måle og overvåge ændringer i luftfugtigheden i rummet, og termometeret bestemmer temperaturen. Begge disse enheder er simpelthen nødvendige, hvis du ønsker et sikkert og ordentligt mikroklima i dampbadet. Luftfugtigheden i rummet skal styres efter temperaturen. De to enheder er tæt beslægtede, så de to sælges ofte som en enkelt enhed. Dette er meget praktisk, da det fylder mindre, og alt er samlet på ét sted.
Hvilke data viser termo-hygrometeret for at være sikkert at besøge dampbadet?
Når temperaturen i saunaen er omkring 100 - 110 grader, skal hygrometeret vise mindre end 35 % luftfugtighed. I en dampsauna, når temperaturen er 60 grader, er den optimale luftfugtighed 85%.
Korrekt installation af et termo - hygrometer i saunaen
For at opnå de mest nøjagtige aflæsninger anbefales det at placere termohygrometeret i en højde på ca. 1,6 meter. Det er optimalt, når det monteres i en afstand på 1,5 - 2 meter fra dør, varmelegeme og vinduer. Fordi kulde- og varmekilder forvirrer nøjagtigheden af aflæsningerne.
Anbefalet indendørs luftfugtighed og temperaturniveauer:
russisk sauna. Fortrinsvis viser termo-hygrometeret omkring 75 til 85% luftfugtighed og + 60 til 70 grader varme;
Tyrkisk bad (damp). Termo-hygrometeret skal vise et fugtighedsniveau på 95 til 100% og en varme på + 70 til 100 grader;
Sauna. Optimalt når termo - hygrometeret viser 25 - 35% luftfugtighed og + 100 - 110 grader varme;
Vaskerum. Termo - hygrometeret skal vise 90 - 100% luftfugtighed og + 30 - 40 graders varme;
Lounge. Det anbefales, at termo-hygrometeraflæsningerne er 30 - 60% luftfugtighed og +20 - 25 grader varme.
Med det rigtige forhold mellem temperatur og fugtighed vil saunaprocedurer være behagelige og gavnlige for kroppen.
Technical specification
- Garanti (y.) 2
- fremstillingsland Finland
- Vægt 0.4000
Shipping information
Vores virksomheds prioritet er at levere varer af højeste kvalitet til kunderne på et tidspunkt, der passer dem til et sted efter eget valg.
Vi sender varer til alle verdens lande, hvis du ikke finder det land eller den by du skal bruge ved valg af leveringsadresse, så kontakt os venligst på e-mail [email protected] eller ring til kontakttelefonnummeret, leveringsprisen vil beregnes individuelt.
Levering er altid tilgængelig.
Leveringsoplysninger:
Forberedelse af din ordre til afsendelse tager 2-3 hverdage fra det øjeblik, betalingen er modtaget på butikkens bankkonto. Når din ordre er klar, vil den blive afleveret til kureren til levering.
Leveringstid:
Leveringen tager normalt 8-10 hverdage, men ved større eller omfangsrige ordrer kan leveringsperioden tage længere tid.
Bemærk venligst, at ordrer ikke behandles, afsendes eller leveres i weekender eller på helligdage.
Den maksimale leveringstid bør ikke overstige 4-6 uger.
Leveringstiden tæller fra det øjeblik, ordren er afhentet og afsendt fra vores lager. Så snart ordren er afsendt, vil kunden modtage en e-mail-meddelelse med alle sporingsoplysninger om hans ordre. Leveringsbetingelserne kan ændre sig afhængigt af destinationspunktets afsides beliggenhed.
Leveringstiden på hjemmesiden er omtrentlig.
Virksomheden er ikke ansvarlig for en eventuel leveringsforsinkelse.
Virksomheden er ikke ansvarlig for omarrangering af elektrikere eller bygherrer.
NB! Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den ovenfor angivne periode, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hjem levering priser
Fragtomkostningerne i hele Europa beregnes i henhold til de priser, der er fastsat af kurertjenesten.
Før levering af varerne, vil kureren arrangere en acceptabel leveringstid for dig via telefon (arbejdsdage man-fre 8:00 - 17:00).
Leveringsomkostninger er ikke inkluderet i prisen på produktet angivet i netbutikken.
Fragtomkostningerne vil blive tilføjet indkøbskurvens værdi.
Afhentning af varer
Når du modtager de leverede varer, bedes du kontrollere forsendelsens tilstand (emballage), sikre dig, at emballagen ikke er deformeret eller beskadiget. Hvis du har mistanke om, at pakken er blevet beskadiget eller deformeret, skal du ikke underskrive pakkedokumenterne og returnere pakken til kureren. Hvis pakken er i orden, skal du underskrive fakturaen (konnossementet) eller et andet godkendelsesdokument for forsendelsesoverførsel. Det underskrevne dokument er et bevis på, at de bestilte varer blev leveret til dig.
Ved køb af varer længere end 2,4m kan kunden selv sørge for aflæsning.
Returnering af varerne
Vi gør vores bedste for at pakke varer købt hos os. Desværre kan der nogle gange ske skade under transport. Selvom du ikke ved, om noget er beskadiget eller ej, er det altid godt at tage billeder af den ankomne pakke på din smartphone, du skal bruge dem i tilfælde af, at indholdet bliver skadet.
Hvis du kan se tegn på beskadiget emballage, skal du tage følgende trin:
1. Tag billeder af pakken og sørg for, at skaden er synlig.
2. Pak din ordre ud og tjek om nogle produkter er beskadiget, tag et billede af beskadiget vare.
3. Hvis der er en overtrædelse, bedes du informere os via e-mail [email protected]
NB! For alle krav om beskadigede eller ødelagte varer skal du fremsætte dit krav inden for en (1) arbejdsdag fra leveringsdatoen. Virksomheden skal modtage fuldstændige detaljer og beskrivelse i skriftlig form med vedhæftede billeder af de beskadigede varer.
Når køber nægter at modtage leverede varer, der ikke er mangelfulde, skal han betale omkostningerne ved at returnere varen til os.
Hvis du har forespørgsler eller kommentarer vedrørende levering af varer, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi vil helt sikkert overveje dine ønsker.