Tikkurila Supi Saunavaha 0,9l
Beskrivelse
Supi Saunavaha voks er velegnet til brug på saunabænke, dør- og vinduesrammer.
Beskyttelse til indvendige træoverflader i saunaer, som indeholder naturlig voks. Supi Saunavaha saunavoks absorberes i træet og danner en fugt- og smudsafvisende overflade. Supi Saunavaha er et vandigt, naturligt vokskonserveringsmiddel. Absorberes i træ, giver en glat, silkeblød overflade. Klar farver: sort, hvid og grå. Produktet er farvet i henhold til Tikkurila bejdse- og lakfarvekatalog. Værktøjet kan også bruges i sort/hvid. Farveløs voks bevarer træets naturlige farve. Produktet er tildelt emissionsklasse M1. Byggematerialer og indvendige indretninger afgiver en række kemikalier til indeluften, og klasse M1 er et lavemissionsmateriale.
Farvningsmetode. Skumrulle, svamp eller børste med kunstige børster.
Modning. Ingen støv efter 30 minutter. Efter 24 timer. Kan bruges.
Udbytte 10-13 m2 / l.
Malerforhold. Overfladen, der skal males, skal være ren og tør med en lufttemperatur på over 5ºC og en relativ luftfugtighed under 80%.
Forberedelse af overfladen. Nye rene træoverflader: Tør snavs og støv af. Fugt overfladen let med en vandstråle, lad tørre og slib træflisene. Fjern støv fra slibning.
Gamle, snavsede eller træoverflader dækket med Supi Saunasoja: vask overfladerne med Supi Saunapesu i henhold til instruktionerne, skyl grundigt og lad tørre. Slib og tør alt støv af, der måtte være dannet. Hvis du påfører voksen på resterne af et gammelt produkt, vil overfladen være meget blankere end ved påføring af ubehandlet træ.
Det anbefales ikke at dække overflader imprægneret med olie (f.eks. Supi Laudesuoja) med Supi Saunavaha saunavoks, hvis dette lag ikke er fjernet.
Beskyt gulvet godt, før du påfører Supi Saunavaha voks, da dette produkt let absorberes i hullerne mellem de keramiske fliser.
Belægning. Rør først forsigtigt Supi Saunavaha-voksen i, og rør af og til under brug. Påfør et lille lag i retning af træfiberen, så produktet absorberes jævnt. Da voksen er meget flydende, er den nemmeste måde at påføre et passende lag på at bruge en foam roller eller svamp. Hvis du påfører for meget voks, bliver overfladen glat. Test den tonede Supi Saunavaha voks i et område med lav synlighed for at sikre, at farven er rigtig. Den endelige nuance afhænger af træets egenskaber.
Dæk små brædder på én gang for at forhindre overlapning, og ved påføring af store brædder skal du dække 1 eller 2 brædder for at opnå en jævn skygge. Inden du bruger saunaen, opvarme og ventiler dampbadet godt.
Overfladepleje. Rengør eventuelt tidligst 1 måned efter maling. Rengør overfladen med Supi Saunapesu (forhold: 1-2 dl rensemiddel med 5 liter vand).
Shipping information
Vores virksomheds prioritet er at levere varer af højeste kvalitet til kunderne på et tidspunkt, der passer dem til et sted efter eget valg.
Vi sender varer til alle verdens lande, hvis du ikke finder det land eller den by du skal bruge ved valg af leveringsadresse, så kontakt os venligst på e-mail [email protected] eller ring til kontakttelefonnummeret, leveringsprisen vil beregnes individuelt.
Levering er altid tilgængelig.
Leveringsoplysninger:
Forberedelse af din ordre til afsendelse tager 2-3 hverdage fra det øjeblik, betalingen er modtaget på butikkens bankkonto. Når din ordre er klar, vil den blive afleveret til kureren til levering.
Leveringstid:
Leveringen tager normalt 8-10 hverdage, men ved større eller omfangsrige ordrer kan leveringsperioden tage længere tid.
Bemærk venligst, at ordrer ikke behandles, afsendes eller leveres i weekender eller på helligdage.
Den maksimale leveringstid bør ikke overstige 4-6 uger.
Leveringstiden tæller fra det øjeblik, ordren er afhentet og afsendt fra vores lager. Så snart ordren er afsendt, vil kunden modtage en e-mail-meddelelse med alle sporingsoplysninger om hans ordre. Leveringsbetingelserne kan ændre sig afhængigt af destinationspunktets afsides beliggenhed.
Leveringstiden på hjemmesiden er omtrentlig.
Virksomheden er ikke ansvarlig for en eventuel leveringsforsinkelse.
Virksomheden er ikke ansvarlig for omarrangering af elektrikere eller bygherrer.
NB! Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den ovenfor angivne periode, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hjem levering priser
Fragtomkostningerne i hele Europa beregnes i henhold til de priser, der er fastsat af kurertjenesten.
Før levering af varerne, vil kureren arrangere en acceptabel leveringstid for dig via telefon (arbejdsdage man-fre 8:00 - 17:00).
Leveringsomkostninger er ikke inkluderet i prisen på produktet angivet i netbutikken.
Fragtomkostningerne vil blive tilføjet indkøbskurvens værdi.
Afhentning af varer
Når du modtager de leverede varer, bedes du kontrollere forsendelsens tilstand (emballage), sikre dig, at emballagen ikke er deformeret eller beskadiget. Hvis du har mistanke om, at pakken er blevet beskadiget eller deformeret, skal du ikke underskrive pakkedokumenterne og returnere pakken til kureren. Hvis pakken er i orden, skal du underskrive fakturaen (konnossementet) eller et andet godkendelsesdokument for forsendelsesoverførsel. Det underskrevne dokument er et bevis på, at de bestilte varer blev leveret til dig.
Ved køb af varer længere end 2,4m kan kunden selv sørge for aflæsning.
Returnering af varerne
Vi gør vores bedste for at pakke varer købt hos os. Desværre kan der nogle gange ske skade under transport. Selvom du ikke ved, om noget er beskadiget eller ej, er det altid godt at tage billeder af den ankomne pakke på din smartphone, du skal bruge dem i tilfælde af, at indholdet bliver skadet.
Hvis du kan se tegn på beskadiget emballage, skal du tage følgende trin:
1. Tag billeder af pakken og sørg for, at skaden er synlig.
2. Pak din ordre ud og tjek om nogle produkter er beskadiget, tag et billede af beskadiget vare.
3. Hvis der er en overtrædelse, bedes du informere os via e-mail [email protected]
NB! For alle krav om beskadigede eller ødelagte varer skal du fremsætte dit krav inden for en (1) arbejdsdag fra leveringsdatoen. Virksomheden skal modtage fuldstændige detaljer og beskrivelse i skriftlig form med vedhæftede billeder af de beskadigede varer.
Når køber nægter at modtage leverede varer, der ikke er mangelfulde, skal han betale omkostningerne ved at returnere varen til os.
Hvis du har forespørgsler eller kommentarer vedrørende levering af varer, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi vil helt sikkert overveje dine ønsker.